miercuri, 31 iulie 2013

Crasta Rodnei+ Vf Pietrosul

Plecam vineri dimineata cu autobusul din Bistrita in Dealul Stefanitei de unde incepe urcusul nostru! Suntem plini de energie si voie buna!
Gresim drumul datarita marcajului necorespunzator si umblam o ora degeaba ca sa ne intoarcem la ultimul marcaj si sa gasim drumul...corect! Dupamasa ne pandeste o furtuna de care nu scapa
in final.... dar spre seara gasim cazare la o stana parasita!A doua zi ne trezim pe vreme superba din nou incarcati de energie datorita peisajului .
Incepem ascensiunea spre varful Pietrosul 2303 m! dupa ce ne cautam un loc pentru bagaje .Dupa masa ne continual drumul pe creasta .Pe masura ce se apropie seara si noi suntem tot mai obositi incercam sa cautam loc de campare dar din lipsa apei mergem si mergem...pana la epuizare pe la 8 seara ajungem in pasul Gargalau unde dam si de apa!
. Din nou dimineata insorita si cu acompaniament de turme de oi insotite de ciobani dornici de vorba!

1. Am fost și eu prin Munții Rodnei, e absolut mirific. Iar libertatea pe care o simți ân vârf e de nedescris. Felicitări pentru blog.
    Recent am început și eu un blog, puteți citi rețete de deserturi delicioase aici: http://morariumaria.wordpress.com/